درحال مشاهده: مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - داﺳﺘﺎن ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ: ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺤﺒﻮب ﻗﻠﺐ ﻫﺎ ﺷﺪ؟!


ادعونی
اهدای خون
موسسه محک
اهداء عضو

داﺳﺘﺎن ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ: ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺤﺒﻮب ﻗﻠﺐ ﻫﺎ ﺷﺪ؟!

1397/08/19
07:15
امیرحسین ستوده بیدختی امیرحسین ستوده بیدختی
ﻣﻄﻤﺌﻨﺎً ﺷــﻤﺎ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺷﻨﯿﺪن ﻧﺎم ﺷــﮑﻼت ﮐﯿﺖ ﮐﺖ، ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪى ﻗﺮﻣﺰى را در ذﻫﻨﺘﺎن ﻣﺠﺴــﻢ ﻣﻰ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ وﯾﻔﺮ ﺗﺮدى ﺑﺎ روﮐﺶ ﺷﮑﻼﺗﻰ داﺧﻞ آن ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳــﺖ. زﯾﺮا ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺪ ﺟﻬﺎﻧﻰ و ﻣﻌﺮوف ﺷﮑﻼت اﺳــﺖ ﮐﻪ در ﺳﺎل  1935در اﻧﮕﻠﺴﺘﺎن راه اﻧﺪازى ﺷﺪ. ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﯿﺖ ﮐﺖ در ﺳﺎل  1988ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﺴﺘﻠﻪ ﺧﺮﯾﺪارى ﺷﺪ، اﻣﺎ ﮐﻤﺎﮐﺎن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺷﮑﻼت در ﺑﯿﻦ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﻰ ﺷﻮد. در ﺳﺎل  2014ﺷﮑﻼت ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬارﺗﺮﯾﻦ ﺷﮑﻼت ﻣﻮﺟﻮد ﺷــﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷــﺪ. اﻣﺎ ﺳﺆال اﯾﻨﺠﺎﺳــﺖ ﮐﻪ ﻣﺤﺒﻮﺑﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﻧﺎﺷﻰ از ﭼﯿﺴﺖ و ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ اﺳﺖ ﺑﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﻣﻮﻓﻘﯿﺘﻰ دﺳﺖ ﯾﺎﺑﺪ؟ 
 داﺷـﺘﻦ ﺷﻌﺎر ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﻰ ﻣﺆﺛﺮ و ﻣﺎﻧﺪﮔﺎر: ﻣﻰ ﺗﻮان ﮔﻔﺖ ﺷﻌﺎر ﺳــﺎده و ﺑﻪ ﯾﺎدﻣﺎﻧﺪﻧﻰ ﮐﯿــﺖ ﮐــﺖ )Have a Break, Have a Kit Kat( ﺗﺄﺛﯿــﺮ ﺑــﻪ ﺳــﺰاﯾﻰ در ﺑﺮﻗﺮارى ﯾﮏ ارﺗﺒــﺎط ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺎ ﻃﺮﻓﺪاران آن داﺷﺘﻪ اﺳﺖ. در واﻗﻊ ﻣﻰ ﺗﻮان ﮔﻔﺖ اﯾﻦ ﺷﻌﺎر ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﺳــﺎده اﻣﺎ ﺟﺬاب، راز ﻣﺤﺒﻮﺑﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﮐﯿﺖ ﮐــﺖ و ورود آن ﺑﻪ ﻣﯿﺎن وﻋﺪه ﻫﺎﺳﺖ.
 ﻧـﻮآورى در ﻣﺤﺼـﻮل ﺑﺎ اراﺋﻪ ﻃﻌﻢ ﻫـﺎى ﺧﺎص ﺑﻪ ﺑﺎزار: ﮐﯿﺖ ﮐــﺖ ﺑﺎ اراﺋﻪ ﻃﻌﻢ ﻫﺎى ﺧﺎص و ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد ﺷــﮑﻼت ﺑﻪ ﺑﺎزار، ﺳــﻌﻰ ﮐﺮده اﺳــﺖ ﮐــﻪ ذاﺋﻘﻪ ﻫﺎى ﻣﺨﺘﻠﻒ را ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷــﺶ ﻗــﺮار دﻫﺪ. اﯾﻦ ﻧﻮآورى در ﻣﺤﺼﻮل ﺑﺎﻋﺚ ﺷــﺪه اﺳــﺖ ﮐﻪ روز ﺑﻪ روز ﻣﺤﺒﻮﺑﯿــﺖ اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ اﻓﺰاﯾﺶ ﯾﺎﺑﺪ و ﺑﺮ ﻃﺮﻓﺪاران اﯾﻦ ﺷــﮑﻼت اﻓﺰوده ﺷﻮد. ﻣﺤﺒﻮﺑﯿﺖ اﯾﻦ ﺷﮑﻼت ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪه اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎرى از ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان ﻣﻌﺮوف ﻧﯿﺰ ﻫﻨﮕﺎم ﺗﺴــﺖ ﻃﻌﻢ ﻫﺎى ﺟﺪﯾﺪ ﺷﮑﻼت ﮐﯿﺖ ﮐﺖ، وﯾﺪﯾﻮﻫﺎﯾﻰ را ﺗﻬﯿﻪ ﮐﺮده، در ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎى اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ ﺧﻮد ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﻨﻨﺪ. اﯾــﻦ اﻣﺮ ﺑﻪ ﺧﻮدى ﺧﻮد ﮔﺎم ﻣﺆﺛﺮى در ﭘﯿﺸــﺒﺮد ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت اﯾﻦ شکلات است.
 ﺑﺎزارﯾﺎﺑﻰ ﻟﺤﻈﻪ اى و ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن در ﻓﻀﺎى ﻣﺠـﺎزى و ﺑﻪ ﮐﻤـﮏ اﺑﺰارﻫﺎى دﯾﺠﯿﺘـﺎل: ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﻰ داﻧﯿﺪ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﻫﺎ ﻧﻔﺮ از ﻣﺮدم ﺳﺮاﺳــﺮ ﺟﻬﺎن، ﮐﺎﻧﺎل ﻫﺎ و ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎى اﺟﺘﻤﺎﻋــﻰ ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺤﺒﻮب ﺧﻮد را دﻧﺒﺎل ﻣﻰ ﮐﻨﻨﺪ؛ زﯾﺮا اﯾﻦ ﮐﺎر ﺑﻪ آﻧﻬﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﻰ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ در ﺟﺮﯾﺎن ﮐﺎﻣﻞ اﺧﺒﺎر و ﺑﻪ روز رﺳــﺎﻧﻰ ﻫﺎى ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺤﺒﻮب ﺧﻮد ﻗﺮار ﮔﯿﺮﻧﺪ. ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﻧﯿﺰ از ﻗﺪرت و ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬارى ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎى دﯾﺠﯿﺘﺎل و رﺳــﺎﻧﻪ ﻫﺎى اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ در ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮى و اﻓﺰاﯾﺶ ﻣﺤﺒﻮﺑﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﺧﻮد ﺑﻬﺮه ﻣﻰ ﺑﺮد. اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ، در رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎى اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ ﺧﻮد از ﻋﻮاﻃﻒ و اﺣﺴﺎﺳﺎت ﻣﺮدم ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮدش اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻰ ﮐﻨﺪ.
 ﺧﻼﻗﯿﺖ در ﺗﻌﺎﻣﻞ دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﻰ ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎى دﯾﮕﺮ: ﭘﺲ از ﮐﺴﺐ ﻣﺤﺒﻮﺑﯿﺖ، ﺑﺮﻧﺪ ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﺗﻼش ﺧﻮد را ﺑﺮاى ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺑﯿﺸــﺘﺮ در زﻣﯿﻨﻪ دﯾﺠﯿﺘــﺎل ﻣﺘﻮﻗﻒ ﻧﮑﺮد. از اﯾﻦ رو در اواﺧﺮ ﺳــﺎل  2013ﺷﮑﻼت ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﺑﺮﻧﺪى ﺑﺮاى ﻫﻤﮑﺎرى ﻣﻰ ﮔﺸﺖ ﺗﺎ ﺑﻪ ﮐﻤﮏ ﻫﻢ اﯾــﺪه ﻫﺎى ﺧﻼﻗﺎﻧﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﻰ را ﻋﻤﻠﻰ ﮐﻨﻨﺪ. در اﯾﻦ ﻣﯿﺎن ﮔﻮﮔﻞ ﺑﺮاى ﻣﻌﺮﻓﻰ ﺳﯿﺴــﺘﻢ ﻋﺎﻣﻞ آﻧﺪروﯾﺪ ﻧﺴﺨﻪ  4.4ﺧﻮد ﺑﻪ ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻫﻤﮑﺎرى داد. ﺑﻪ اﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺷﮑﻼت ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﺑﺎ ﻃﺮح آﻧﺪروﯾﺪ ﻃﺮاﺣﻰ ﺷــﺪ. دﻟﯿﻞ ﮔﻮﮔﻞ ﺑﺮاى اﯾﻦ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻫﻤﮑﺎرى اﯾﻦ ﺑﻮد ﮐﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﺎن ﮔﻮﮔﻞ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﮑﻼت ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﺑﻮدﻧﺪ. ﻫﻤﯿﻦ ﻫﻤــﮑﺎرى ﮔﺎم ﻣﺆﺛﺮى ﺑﺮاى ﻣﺤﺒﻮﺑﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﺷــﺪ. ﭘﺲ از ﻣﻌﺮﻓﻰ ﺳﯿﺴــﺘﻢ اﻧﺪروﯾﺪ ﺑﯿﺶ از  50ﻣﯿﻠﯿﻮن ﺷــﮑﻼت ﮐﯿﺖ ﮐﺖ در  19ﮐﺸﻮر ﺟﻬﺎن ﻓﺮوﺧﺘﻪ ﺷﺪ. اﻣﺮوزه ﻫﻨﻮز ﻫﻢ ﺷﮑﻼت ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﺑﺎ اﻧــﺮژى ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎى دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﻰ ﺧﻮد اداﻣﻪ ﻣﻰ دﻫﺪ و ﺑﺎ ﻣﯿﻠﯿﻮن ﻫﺎ  ﮐﺎرﺑﺮ در ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن در ﺗﻌﺎﻣﻞ اﺳﺖ.
ﻣﻨﺒﻊ: ﺳﺎﯾﺖ ﺷﺮﮐﺖ ﭘﮕﺎه ﺳﯿﺴﺘﻢ


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - داﺳﺘﺎن ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ: ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺤﺒﻮب ﻗﻠﺐ ﻫﺎ ﺷﺪ؟!

مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - داﺳﺘﺎن ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ: ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺤﺒﻮب ﻗﻠﺐ ﻫﺎ ﺷﺪ؟!,مدیریت ساخت ,مدیریت پروژه, مدیریت پروژه های ساخت, مدیریت پروژه و ساخت,مدل سازی اطلاعات ساختمان,مدیریت ساخت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهندسی و مدیریت ساخت پروژه است. |طراحی و توسعه:امیرحسین ستوده بیدختی|