درحال مشاهده: مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞUSP

22.jpg (364×96)11.jpg (364×96)

ادعونی
اهدای خون
موسسه محک
اهداء عضو

ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞUSP

1397/01/4
06:01
امیرحسین ستوده بیدختی امیرحسین ستوده بیدختی
USP ﻣﺨﻔﻒ Unique Selling Proposition ﯾﺎ ﻫﻤﺎن ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻓﺮوش ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد" اﺳــﺖ. ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ USP روﺷــﻰ ﻣﻔﯿﺪ اﺳــﺖ ﺑــﺮاى درك اﯾﻨﮑﻪ اﻓﺮاد در ﺻﻨﻒ ﺷــﻤﺎ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑــﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ رﻗﺎﺑﺖ ﻣﻰ ﮐﻨﻨﺪ. اﯾﻦ ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﺮاى ﺷﻨﺎﺳــﺎﯾﻰ USPى ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺰ ﺿﺮورى اﺳﺖ؛ ﺷﻤﺎ از اﯾﻦ ﻃﺮﯾﻖ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﯿﺪ درﯾﺎﺑﯿﺪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﭼﯿﺰى را ﺑﺴــﺎزﯾﺪ و ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺧﻮد ﺑﻔﺮوﺷﯿﺪ.

ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞUSP  ﯾﮏ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﭼﻬﺎر ﻣﺮﺣﻠﻪ اى اﺳﺖ:
 اﺑﺘﺪا ﻓﻬﺮﺳﺘﻰ از ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎى ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮى (آﺷﮑﺎر و ﭘﻨﻬﺎن) ﮐﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﮐﺎر ﻣﻰ ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺎ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ، ﺗﻬﯿﻪ ﮐﻨﯿﺪ. ﺳﭙﺲ ﺧﻮد و رﻗﺒﺎﯾﺘﺎن را ﺑﺮ اﺳﺎس اﯾﻦ ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎ، رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪى ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.اﮐﻨﻮن ﺧﻮب ﺑﻪ ﺟﺎﯾﮕﺎه ﺧﻮد در اﯾﻦ رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪى ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﯿﺪ و ﺑﺮ اﯾﻦ اﺳﺎس ﯾﮏ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻓﺮوش ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد" )USP( ﺑﺮاى ﺧﻮد ﺑﯿﺎﺑﯿﺪ.
 در ﻧﻬﺎﯾــﺖ، ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ ﺑــﺎ اﻓﺰاﯾﺶ رﻗﺎﺑﺖ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﯿﺪ USPى ﺧﻮد را اﯾﺠﺎد ﮐﻨﯿﺪ و آﻧﺮا ﺣﻔﻆ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ. 

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞUSP

مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞUSP ,مدیریت ساخت ,مدیریت پروژه, مدیریت پروژه های ساخت, مدیریت پروژه و ساخت,مدل سازی اطلاعات ساختمان,مدیریت ساخت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهندسی و مدیریت ساخت پروژه است. |طراحی و توسعه:امیرحسین ستوده بیدختی|