درحال مشاهده: مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - ﻫﺮم ﻧﺎم ﺗﺠﺎرى


ادعونی
اهدای خون
موسسه محک
اهداء عضو

ﻫﺮم ﻧﺎم ﺗﺠﺎرى

1396/06/24
13:08
امیرحسین ستوده بیدختی امیرحسین ستوده بیدختی
ﻫﺮم ﻧﺎم ﺗﺠﺎرى، ﭘﻨﺞ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﮐﻠﯿﺪى را ﻧﺸﺎن ﻣﻰ دﻫﺪ ﮐﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺮاى وﻓﺎدار ﻣﺎﻧﺪن ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻧﺎم ﺗﺠﺎرى، ﻣﺤﺼﻮل، ﯾﺎ ﺳﺎزﻣﺎن، ﻃﻰ ﻣﻰ ﮐﻨﻨﺪ. اﯾﻦ ﻣﺮاﺣﻞ ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از:
حضور
ربط داشتن
عملکرد
مزیت
تضمین
ﺷــﻤﺎ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﯿﺪ از ﻫﺮم ﻧﺎم ﺗﺠﺎرى ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺨﺸــﻰ از ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮل، و اﺳﺘﺮاﺗﮋى ﺑﺎزارﯾﺎﺑﻰ ﺧﻮد اﺳــﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ. ﻫﺪف ﺷﻤﺎ آن اﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﻪ ﺳﻄﻮح ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻫﺮم ﻣﻰ روﯾﺪ، ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺗﻌﺪاد ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﻤﮑﻦ را ﺑﻪ دﺳﺖ آورﯾﺪ.


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - ﻫﺮم ﻧﺎم ﺗﺠﺎرى

مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - ﻫﺮم ﻧﺎم ﺗﺠﺎرى,مدیریت ساخت ,مدیریت پروژه, مدیریت پروژه های ساخت, مدیریت پروژه و ساخت,مدل سازی اطلاعات ساختمان,مدیریت ساخت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهندسی و مدیریت ساخت پروژه است. |طراحی و توسعه:امیرحسین ستوده بیدختی|