درحال مشاهده: مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - "خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟


ادعونی
اهدای خون
موسسه محک
اهداء عضو

"خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟

1395/10/6
14:06
امیرحسین ستوده بیدختی امیرحسین ستوده بیدختی
"خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟

چه چیزی باعث خوشحالی و رضایت مشتری می شود؟ آیا شما به آن درجه رسیده اید؟ یافتن پاسخ این پرسش ها باید در رأس فهرست اولویت های "تیم خدمات مشتری" قرار داشته باشد.
گذشته از اینها، اگر مشتریانتان به شما اعتماد داشته باشند و به سازمان شما علاقه مند باشند، فروش سازمان، قوی تر خواهد بود، شهرت آن بیشتر خواهد شد، و کارکنان خوب خود را بسیار آسانتر حفظ خواهد کرد. پس، مشتریانتان اکنون درباره خدمات شما چه نظری دارند؟
ممکن است به طرز دردناکی واضح باشد که خدمات شما خوب نیست، اما شاید مطمئن نباشید که چگونه می توانید آنرا بهبود بخشید. از سوی دیگر، ممکن است از لحاظ رضایتمندی مشتری، از رقبای خود خیلی جلوتر باشید، اما معلوم نیست که این وضعیت تا کِی ادامه خواهد داشت.

 مهندسی و مدیریت ساخت  (ICEMA)  Construction Engineering Management


برای آنکه سطح "خدمات مشتری" سازمان خود را محک بزنید، می توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کرده، به پرسش های آن پاسخ دهید و پس از محاسبه امتیازتان، به توصیه های آن عمل کنید:

www.mindtools.com/pages/article/customer-service-quiz.htm

نظرات

ادامه مطلب ادامه مطلب

مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - "خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟

مهندسی و مدیریت ساخت پروژه - "خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟,مدیریت ساخت ,مدیریت پروژه, مدیریت پروژه های ساخت, مدیریت پروژه و ساخت,مدل سازی اطلاعات ساختمان,مدیریت ساخت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهندسی و مدیریت ساخت پروژه است. |طراحی و توسعه:امیرحسین ستوده بیدختی|
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic